Roses. ‘Lo Imposible’, darrera projecció del cicle Cine Ciutadella d'aquest estiu

El proper dijous (8 d'agost), la Ciutadella de Roses acollirà la projecció de la pel•lícula “Lo Imposible” (2011), de Juan Antonio Bayona, guardonada amb nombrosos premis i amb un gran èxit de públic i crítica. Aquesta serà la darrera proposta del cicle de cinema a la fresca Cine Ciutadella 2013, que enguany ha assolit el seu rècord d'assistència al llarg de les sis sessions programades.

“Lo Imposible” narra la història real d'un matrimoni interpretat per Naomi Watts i Ewan McGregor i els seus tres fills, que viatgen a Tailàndia a la recerca d'un paradís tropical per a les seves vacances de Nadal. Però el matí del 26 de desembre, mentre gaudeixen de les seves vacances a la piscina, un enorme i violent mur d'aigua negra envaeix el recinte de l’hotel.
La pel•lícula mostra els esforços dels seus membres per sobreviure a l'impacte i retrobar-se després enmig de la gran confusió. Una pel•lícula sorprenent i emotiva, basada en una història real, tècnicament excel•lent i convertida en la pel•lícula espanyola més taquillera de la història.
Com totes les sessions del cicle, la projecció de la pel•lícula s'iniciarà a les 22 h. L'obertura de portes és a les 21.30 h. Pel•lícula en anglès amb subtítols en castellà. El preu de les entrades és de 5 € per al públic adult i 3 € per als infants. El lloguer de gandula val 2 €. La venda d'entrades es pot realitzar al mateix recinte o, anticipadament, a través d'ATRAPALO.