Calella. Nou projecte de senyalística de patrimoni i turisme de Calella

El Far, el Refugi Antiaeri i el Parc Dalmau, són 3 espais emblemàtics de la ciutat on s’ha fet la primera actuació.

Amb la intenció de posar en valor el patrimoni de la ciutat, des de l’Ajuntament de Calella s’ha posat en marxa un projecte que consisteix en la implantació d'un sistema de senyalística propi que no solament afavorirà la imatge turística de la ciutat, ordenant-la, embellint-la i facilitant la comunicació amb el visitant, sinó que també la distingirà de la resta de destinacions.

S’ha fet una primera actuació en tres dels espais més visitats de la ciutat, el Far, el Refugi antiaeri i el Parc Dalmau, tots ells amb el denominador comú que fins a l'actualitat patien mancances informatives que en dificultaven la comunicació a diferents nivells: de situació, d'horari d'obertura, de serveis o senzillament de difusió i coneixement del patrimoni.

Dades com qui va ser l'arquitecte que va projectar el Parc Dalmau i quins van ser el motius que el van empènyer a proposar-ne la seva construcció estan a partir d'ara a l'abast de tots els usuaris de l'oferta cultural i turística de la ciutat.