Tossa de Mar. L’assemblea territorial de ‘Tossa per la Independència’ organitza l’acte ‘Tossa Estelada’

L’acte es durà a terme el proper diumenge 2 de setembre i s’emmarca dins l’acció Marxa cap a la independència i s’emmarca dins l’acció Marxa cap a la Independència, que culminarà amb una gran concentració el proper 11 de setembre a Barcelona.

L’acte pretén posar en valor el sentiment independentista del poble de Tossa, alhora que conscienciar a visitants i vilatans del projecte de l’ANC. Les activitats que es duran a terme duran la jornada són les següents:

• 9:00 hores: Sortida en bus des de Tossa en direcció a Lloret.
  • 9:45 hores: Arribada a Lloret i salutació entre les assemblees territorials de les dues poblacions.
  • 10:00 hores: Desfilada cap a la platja de Lloret, acompanyats de gegants i grallers.
  • 11:00 hores: Sortida en vaixell cap a Tossa. El vaixell anirà absolutament guarnit d’estelades.
  • 11:45 hores: Arribada a la badia de Tossa, on estaran esperant nombroses barques de pescadors i de lleure guarnides també amb estelades.
  • 12:00 hores: Desembarcament de tots els participants a la platja gran de Tossa i salutació a la comitiva municipal, com a municipi adherit a l’Associació Municipis per a la Independència (AMI).
  • 12:15 hores: Hissada d’una gran estelada a sa torre d’en Joanàs, emblema de la muralla de Tossa.
  • 12:45 hores: Lectura del Manifest oficial de l’acte.
  • 13:00 hores, i fins a les 18:00 hores: Porronada i pastissos per a la Independència, amb taules informatives, venda de marxandatge, i campanya específica per a donar a conèixer les activitats de l’11 de setembre a Barcelona.

Tots els actes estan oberts a tothom.

Font: Ajuntament de Tossa de Mar