Girona. L’alcalde de Girona es reuneix amb el subdelegat del Govern de l'Estat, Juan Manuel Sánchez-Bustamente

Aquest matí han mantingut la primera reunió després que Sánchez-Bustamante prengués possessió del seu càrrec el passat 19 de juliol.

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, s’ha reunit aquest matí al despatx d’Alcaldia amb el subdelegat del Govern de l’Estat a Girona, Juan Manuel Sánchez-Bustamante, en la primera reunió entre les dues institucions després que Sánchez-Bustamante prengués possessió del càrrec, el passat 19 de juliol.

A la trobada, a on també hi ha estat present la regidora d’Hisenda i Règim Interior, Ma Àngels Planas, ha servit per posar en comú els principals àmbits de treball entre les dues administracions i repassar les actuacions que l’administració central té pendents amb la ciutat de Girona.

Imatge: Moment de la trobada (Ajuntament de Girona)