Calella. Un espectacle de dansa i una sessió de cinema a la platja, les propostes del Festival Nits d’Estiu de Calella per aquest cap de setmana

El NEC’13 encara l’equador de la seva programació amb un gran èxit de públic. El proper divendres 2 d’agost, el festival Nits d’Estiu de Calella té previst un espectacle de dansa al pati del Museu i el passi de la pel•lícula El Hobbit, a la platja de la localitat. Ambdues propostes es podran veure a les 22h.

Pel que fa a l’espectacle de dansa, un grup d’intèrprets i ballarines presentarà Der Kuss, un muntatge entorn la bellesa de les coses i que es planteja el per què hi ha objectes, paisatges o persones que ens semblen més bells que altres.
La sessió de cinema a la platja oferirà la pel•lícula El Hobbit, de Peter Jackson. La màgia de les novel•les de JRR Tolkien queda totalment plasmada en aquest film ple de fantasia. El passi de la pel•lícula serà gratuït per a tots els assistents.
El NEC ha programat una actuació per a cada divendres d’aquest estiu, del 28 de juny al 6 de setembre. Seguidament, us recordem la programació de les properes setmanes:

Las Migas (música-fusió). 9/8. Far. € 5 euros
Viu Espriu (música i poesia). 16/8. Pati del Museu. € 5 euros
Blaumut (música). 23/8. Far. € 5 euros
Sis contes que acaben malament (o no). 23/8. Pati de la Biblioteca. Gratuït
Les Aventures de Tadeo Jones (cinema a la platja). 30/8. Gratuït
Begoña Alberdi (òpera). 30/8. Far. € 5 euros
Quasi Maine (teatre i música). 6/9. Far. € 5 euros

Trobareu més informació del festival al Facebook del NEC (www.facebook.com/nitsestiucalella)

Les entrades anticipades es poden adquirir al Museu Arxiu de Calella en horari d’atenció al públic (de dt. a ds., de 18 a 21h; dg. i festius d’11 a 14h) a partir del dimarts 18 de juny. També es podran comprar el mateix dia de l’espectacle, dues hores abans de la funció, i al mateix lloc on es dugui a terme la programació, sempre que les entrades no s’hagin exhaurit. Pels espectacles al Far hi haurà un servei de transport públic gratuït que sortirà de la parada Turisme (N-II).