Calella. Visita oficial a Calella del Cònsol General d’Alemanya l’Hble. Sr. Bernhard Brasack

El Cònsol felicita la nostra ciutat, per la consolidació com a destinació turística de qualitat.

La visita del cònsol consolida una relació institucional entre Calella i Alemanya forjada al llarg dels anys, visita que s’emmarca dins dels actes de celebració dels 60 anys del Turisme a Calella, va començar amb la signatura del llibre d’honor de l’Ajuntament, seguidament va tenir lloc una petita reunió a la Sala de Plens amb persones relacionades amb el sector turístic i representants de la comunitat d’alemanys que viuen al nostre municipi, i finalment es va fer una visita guiada als llocs més importants de la ciutat.
El Cònsol Alemany va manifestar que Calella és una ciutat important que sap defensar un model turístic de qualitat, alhora que promou el benestar pel conjunt de la ciutat.
L’alcaldessa Montserrat Candini va agrair al Cònsol la seva presència, destacant que una part molt important de la nostra història recent està lligada a Alemanya, amb qui tenim un lligam emocional que uneix algunes de les nostres generacions.