Tossa de Mar. Tossa celebra amb una festa per a tothom que la seva platja hagi estat escollida com una de les 25 millors del món

• “La Festa de l’Estiu” es portarà a terme demà dimecres 31 de juliol a la Platja Gran
• Hi haurà projeccions de vídeos, actuacions musicals durant més de quatre hores, i un concurs “Instagram” amb  diversos premis pel guanyador

La Platja Gran de Tossa ha estat escollida per National Geographic com una de les 25 millors platges del món. Per a celebrar-ho, l’Ajuntament de Tossa ha organitzat per demà dimecres 31 de juliol una festa en aquesta platja amb projeccions de vídeo, actuacions musicals, concurs “Instagram” amb diversos premis pel guanyador i pluja de cd's des de l'escenari. L’entrada serà gratuïta, i hi col•labora el Patronat de Turisme Girona-Costa Brava.
La festa començarà a les 20:00h. amb l’actuació de TÒFOL MARTÍNEZ BLUES BAND. A les 21:00h. hi haurà l'actuació de NO SOMOS NA?. I a les 21:30h, la de RUMBA TRES. A partir de les 22:00h. es presentarà la campanya de vídeo-màrqueting de les platges i cales de Tossa; i es projectarà el vídeoclip de la cançó de l'estiu de la Costa Brava -LA MAR D'AMUNT- i el vídeoclip de "EME BE & FRAN LEUNA - HACE CALOR", rodat a Tossa. I a partir de les 23:00h. tancarà la festa el DJ JORDI MB amb pluja de cd's des de l’escenari.
Durant la jornada, es portarà a terme un concurs amb les fotos de la festa que es publiquin a la xarxa social “Instagram” fetes amb dispositiu mòbil i amb l’etiqueta #estiutossa2013. Els premis pel guanyador del concurs seran dos viatges amb el vaixell Fons de Vidre, un dinar per a dues persones en el Restaurant Madrugada del Club-Hotel Giverola, dos mojitos a la sala de festes Tahití, i el llibre de fotografies “Tossa, refugi de colors”.