Cassà de la Selva. 67 actes culturals de gener a maig a Cassà de la Selva i obertura del portal www.cassacultura.cat

El 2018 comença a Cassà de la Selva amb una elevada activitat cultural. De gener a maig hi ha programats 67 actes culturals relacionats amb el cinema, la música, el teatre, la literatura, les conferències o les exposicions. Tal com es fa des del gener de 2017, les llars de Cassà estan rebent aquests dies el llibret amb l'agenda cultural.

La principal novetat promocional d'aquesta edició és la posada en marxa del web www.cassacultura.cat, un espai des d'on es pot consultar en línia tota la programació cultural del municipi. Properament, des d'aquesta plataforma també es podran adquirir entrades per als espectacles amb venda anticipada. Josep Ferrer, regidor de Cultura, explica que «el web és un pas més del procés iniciat el 2016 i que va permetre tenir una programació cultural estable al municipi». Segons Ferrer, «aquest portal ens permetrà arribar a la gent de Cassà i també a persones de fora del municipi que busquen gaudir d'activitats culturals a les comarques gironines». Per tant, el web de Cassà Cultura serà l'aparador de l'activitat cultural de Cassà.

La programació cultural de gener a maig de Cassà inclou noms destacats com Òscar Andreu, amb la presentació del seu llibre Com es bull una granota, o el concert de Clara Peya, en el marc de la Setmana de la Música, combinats amb altres iniciatives locals potents com el cicle de conferències sobre els efectes de la guerra a Cassà. Entre els actes destacats també hi ha la MACCA (Mostra d'Animació i Curtmetratges de Cassà), organitzada pel Cineclub Vuitimig, que tindrà lloc de l'1 al 4 de febrer. Del 17 al 23 de març l'activitat musical serà destacada amb la programació de concerts, audicions, tallers i actes participatius relacionats amb la Setmana de la Música. Durant aquest any se celebraran diferents actes per commemorar el centenari de la mort del poeta local Xavier Carbó i Maymí, alguns dels quals ja es poden veure a aquest llibret.

L'estructura de la programació cultural segueix el mateix patró de la que es va iniciar l'any 2016. El cafè ' teatre dels divendres a la nit amb Les Nits de la Coma, que fins ara ha demostrat ser una fórmula d'èxit de públic, es manté amb la mateixa intensitat i periodicitat. El mateix passa amb els Vermuts de Lletres que són les converses amb escriptors que es fan el dissabte al migdia i la Llimonada de Lletres, que és el mateix format que el Vermut de Lletres però per a un públic infantil. La resta d'actes s'estructuren sota les etiquetes de cinema, cinema infantil, teatre, música, exposicions, xerrades i activitats de la Biblioteca.

Podeu consultar la programació completa a www.cassacultura.cat.

1515762333Els llibrets amb l'agenda cultural.jpg
1515762333Un acte cultural a Cassa.jpg