Girona. L’Ajuntament senyalitza els masos de la zona de Campdorà

Arrel de la petició de l’associació de veïns del barri, l’Ajuntament de Girona ha col·locat 18 rètols indicatius i 5 cartelleres a Campdorà.

L’Associació de Veïns del barri de Campdorà va proposar a l’Ajuntament de Girona la senyalització dels masos de la zona, per tal de facilitar la mobilitat i l’accessibilitat al barri. Aquesta demanda va ser recollida pel servei d’Urbanisme municipal i s’ha traduït, després d’un estudi previ, amb la instal·lació de 18 rètols indicatius i 5 cartelleres amb un mapa de l’àmbit.
L’actuació, que ha permès senyalitzar 24 masos de la zona de Campdorà de Dalt i del Pla de Campdorà, ha comptat amb un pressupost de 6.713,93 € (IVA inclòs) i ha finalitzat aquesta setmana. El regidor d’Urbanisme, Carles Ribas, considera “una proposta molt encertada la iniciativa de l’associació, que ha permès a part de facilitar l’accés, posar també en valor els masos com a patrimoni de la ciutat”. “Des de que ens ho varen plantejar els veïns el 7 de juny, varem veure que es tractava d’una actuació factible i que revaloritzaria molt positivament la zona” ha manifestat Ribas.