Solsona. Solsona expressa el seu dol per les víctimes de l’accident de Santiago de Compostel•la

Unes desenes de persones es concentren davant l’Ajuntament en un minut de silenci

Aquest migdia unes desenes de solsonins han expressat la seva solidaritat amb les víctimes del tràgic accident ferroviari de Santiago de Compostel•la en la concentració silenciosa convocada davant l’Ajuntament. Hi han participat diversos regidors de la corporació.

Solsona ha mostrat, així, el seu dol per la vuitantena de morts i els més de 140 ferits causats pel descarrilament, ahir al vespre, d’un tren Alvia de llarga distància que cobria la ruta Madrid-Ferrol. La bandera del consistori onejarà a mitja asta durant tot el dia d’avui.