Calella. El cantautor Joan Dausà i un espectacle entorn el món d’Espriu, les propostes del NEC d’aquest cap de setmana

Els espectacles es podran veure al Far i al Pati de la Biblioteca

El proper divendres 26 de juliol, el Festival Nits d’Estiu de Calella té previstos dos espectacles: un concert al Far i un conte per a adults al pati de la Biblioteca.
Per una banda, a les 21h, la Biblioteca de Calella acollirà En Quel·la, una sessió de conte per a adults gratuïta amb un text entorn l’univers de Salvador Espriu. Albert Estenegre farà de narrador i explicarà qui són els personatges que apareixen sovint a la literatura d’Espriu i farà referències a l’escenari real on molts vivien, Arenys de Mar.

A les 22h, el cantautor Joan Dausà protagonitzarà un concert al Far. Amb el seu disc de debut, Jo mai mai, Dausà ha rebut una molt bona acollida de crítica i públic. El directe que portarà fins al Far de Calella, el cantautor també inclourà alguns temes que formaran part del seu segon treball, que té prevista la seva publicació a finals d’any.

El NEC ha programat una actuació per a cada divendres d’aquest estiu, del 28 de juny al 6 de setembre. Seguidament, us recordem la programació de les properes setmanes:
El Hobbit (cinema a la platja). 2/8. Gratuït
Der Kuss (dansa). 2/8. Pati del Museu. € 5 euros
Las Migas (música-fusió). 9/8. Far. € 5 euros
Viu Espriu (música i poesia). 16/8. Pati del Museu. € 5 euros
Blaumut (música). 23/8. Far. € 5 euros
Sis contes que acaben malament (o no). 23/8. Pati de la Biblioteca. Gratuït
Les Aventures de Tadeo Jones (cinema a la platja). 30/8. Gratuït
Begoña Alberdi (òpera). 30/8. Far. € 5 euros
Quasi Maine (teatre i música). 6/9. Far. € 5 euros

Trobareu més informació del festival al Facebook del NEC (www.facebook.com/nitsestiucalella

Les entrades anticipades es poden adquirir al Museu Arxiu de Calella en horari d’atenció al públic (de dt. a ds., de 18 a 21h; dg. i festius d’11 a 14h) a partir del dimarts 18 de juny. També es podran comprar el mateix dia de l’espectacle, dues hores abans de la funció, i al mateix lloc on es dugui a terme la programació, sempre que les entrades no s’hagin exhaurit. Pels espectacles al Far hi haurà un servei de transport públic gratuït que sortirà de la parada Turisme (N-II).