Calella. Un cap de setmana ple d'actes per recaptar fons per La Marató de TV3

Calella mostra una vegada més la seva vessant més solidària amb les activitats diverses que s’han preparat per recollir fons per La Marató de TV3. Des de principis de desembre, ja s’han fet diverses activitats organitzades per entitats solidàries de la ciutat i i coordinades per la regidora adjunta a l’Alcaldia i responsable de l’Àrea de Solidaritat i Cooperació, Cindy Rando. Són moltes les activitats que s’han portat a terme, com ara els tallers infantils a la Biblioteca Can Salvador de la Plaça, els esmorzars i berenars solidaris de les AMPAs de les diferents escoles de Calella o la representació del musical DAnnie, entre d’altres. Però el gruix d’activitats es concentren precisament aquest pròxim cap de setmana coincidint amb la Marató de TV3 que tindrà lloc diumenge dia 17.

Avui divendres a les 21.30 h, hi ha una trobada popular amb motiu del 158è aniversari del Far de Calella, i es podrà fer un donatiu a benefici de Calella per la Marató de TV3. Demà dissabte, 16 de desembre, de 10 a 20 h, a la Plaça de l’Església, activitats per a la mainada, xocolatada, manualitats, venda de rebosteria casolana i productes artesanals; a les 19.30 h, al pont de la Riera, tindrà lloc l’enlairament de fanalets per la Marató; i les 21.30 h, a l’Hotel Santa Mònica, Sopar per la Marató, amb l’actuació de Disco Mòbil Illusions.

Diumenge, 17 de desembre, a les 9.00 h, al Monument de la Sardana, Marxa per la Marató; a les 10.00 h, a la Plaça de Catalunya, actes diversos per la Marató de TV3, amb esmorzar popular, ruleta, quina, balls, jocs i manualitats; a les 11.30 h, a la plaça del Mercat, inici de la cercavila dels Geganters de Calella; i a les 17.00 h, a la Plaça de l’Església, continuaran els actes diversos per la Marató de TV3 amb xocolatada, ruleta, quina i animació infantil.

L’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, agraeix per endavant l’esforç solidari de totes les entitats i de tots els calellencs i calellenques amb la Marató de TV3.

1513360437image005.jpg