Girona. El Lleuresport, el parc infantil i juvenil de Nadal, arriba a la trenta-tresena edició

Aquest matí s'ha presentat la 33a edició del Lleuresport, el parc infantil i juvenil de Nadal de Girona, que oferirà tot tipus d'activitats per a infants i joves els dies 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre del 2017 i el 2, 3 i 4 de gener del 2018. L'acte ha comptat amb la participació de la tinenta d'alcaldia i regidora d'Hisenda i Règim Interior de l'Ajuntament de Girona, M. Àngels Planas, i del president del  GEiEG, Francesc Cayuela. Una de les novetats destacades d'aquest any és l'espectacle inaugural del 23 de desembre a les 12 h, que anirà a càrrec del Gran Circ de Nadal sobre Aigua.

El parc obrirà les portes el dia 23 de desembre a un preu especial de 3 € o 4 €, depenent de si es vol entrada només de matí o per tot el dia. La resta de dies (27, 28, 29 i 30 de desembre i el 2, 3 i 4 de gener) el parc estarà obert de 10.30 h a 14 h i de 16.30 a 20 h a un preu que oscil·larà entre els 3 € i els 6 €. També s'ofereix la possibilitat de comprar abonaments a un preu més econòmic i altres ofertes que es poden consultar al web www.girona.cat/lleuresport, on també es poden trobar les activitats detallades.

La tinenta d'alcaldia i regidora d'Hisenda i Règim Interior, M. Àngels Planas, ha volgut destacar 'que Lleuresport, a part de ser un espai de lleure, també té una vessant educativa, ja que els nens i nenes a través del joc i les activitats que s'ofereixen en els diferents tallers també aprenen', alhora que ha volgut destacar la importància de la col·laboració publicoprivada que permet organitzar i dur a terme moltes activitats a la ciutat.

Aquest any el parc, com ja ha fet en edicions anteriors, mostrarà la seva cara més solidària participant en el Banc dels Aliments. Del 18 de desembre al 4 de gener es podran entregar productes alimentaris com oli, conserves i llet als sis punts de recollida que podeu consultar al web i a canvi s'obtindrà un 2x1 per entrar al parc. També cal destacar el concurs de fotografia a través d'Instagram en el qual se sortejarà una bicicleta entre els participants.

Nota: Us enviem, adjunt, el dossier de premsa i una fotografia de la presentació (a l'esquerra, la tinenta d'alcaldia i regidora d'Hisenda i Règim Interior de l'Ajuntament de Girona, M. Àngels Planas, i a la dreta el president del GEiEG, Francesc Cayuela).

1513360435171215 Presentacio del Lleuresport.jpg
Fitxer adjunt: 1513360435dossier_lleuresport201718.pdf