Salt. Una alumna de l'Escola FEDAC de Salt guanya el premi de la nadala municipal

Sofia Rojas de 4rt de primària de l'Escola FEDAC ha rebut avui el premi per haver fet la Nadala amb la que l'Ajuntament de Salt felicitarà aquest any les festes. En total van presentar-se 356 obres de diferents categories. A la imatge podeu veure els guanyadors de les diferents categories, Fanta Diakite, de P$ de l'Escola Silvestre Santaló, Alba Njoya de 1er de primària de l'Escola Les Arrels, Sofia Rojas de quart de primària de l'Escola FEDAC i Iona Wyttenbach se sisè de primària de l'Escola Pompeu Fabra, amb l'alcalde de Salt i el regidor d'educació Min Cunill, que els han lliurat un obsequi.

1513360432nadala1.jpg
1513360432nadala 2.jpg