Calella. L’Ajuntament de Calella torna a apostar per la cultura amb la programació d’un nou cicle cultural a la Sala Mozart

Després de la bona acollida del cicle cultural de l’any passat, l’Ajuntament de Calella torna a oferir una programació cultural estable per aquesta temporada d’hivern de la Sala Mozart. Del 7 de gener fins al 24 de març, hi haurà un espectacle setmanal que inclourà teatre, música, dansa i humor i propostes infantils, juntament amb la programació de cinema inclosa dins del Cicle Gaudí i les sessions del CineClub.

El cicle cultural d’aquest hivern s’estrenarà amb l’obra Paradise, una comèdia construïda des del drama interpretada per tres dels protagonistes de l’exitosa sèrie Merlí, juntament amb dos més reconeguts actors. Serà el diumenge 7 de gener, a les 18.00 h. Les entrades, que tenen un preu de 10 €, es poden comprar online a www.tictactiquet.com, a la taquilla de la Sala Mozart, els divendres de 18.00 a 20.00 h, i el dia de l’espectacle, dues hores abans de l’actuació, sempre que no s’hagin exhaurit.

El mes de gener es completarà amb el nou monòleg humorístic d’en Joan Pera, Joan Pera, Capri, el dissabte 13; l’obra de teatre Electe, amb Abel Folk i Roger Coma, el dissabte 20; i l’espectacle Reload, del grup The Gosper Viu Choir, considerats referents del gospel nacional i un dels grups més notables d’àmbit europeu, el dia 27.

Aquesta nova temporada de cicle cultural, la Sala Mozart acollirà també els espectacles El secret de la Lloll (03/02, música i teatre), El mag d’Oz (11/02, teatre familiar), Sota la catifa (24/02, teatre), La broma final (03/03, teatre), Seven Beats (10/03, música i dansa), 7 ` d’amor (17/03, teatre) i Sota teràpia (24/03, teatre).

1513337299image010.jpg