Begur. El calendari de Begur del 2018 convida a passejar pel terme amb frases de Joan Vinyoli

El calendari de l’Ajuntament de Begur d’aquest any està dedicat a racons del municipi, especialment del seu litoral. I cada imatge de cadascun dels mesos, com també la de la portada, van acompanyades de frases del poeta Joan Vinyoli, que va passar llargues estades estivals al municipi entre els anys 1954 i 1978 amb la seva família i amics. La frase de Vinyoli a la portada del calendari ja és contundent: “El lloc important i definitiu com a centre de les meves experiències de tot ordre, poètic i vital, va ser Begur”. El regidor de Turisme i Promoció Econòmica, Eugeni Pibernat, creu que les fotografies del calendari “ens porten a fer un passeig per Begur”.

El calendari forma part, com sempre, del lot de Nadal que l’Ajuntament entrega aquests dies als jubilats, pensionistes, majors de 65 anys i vidus i vídues empadronats al municipi del municipi. La resta dels calendaris, del qual s’ha fet un tiratge de més d’un miler d’exemplars, es poden adquirir a l’Oficina de Turisme al preu de 4 euros.

Aquest any 2017, el calendari municipal estava dedicat a portes de cases del municipi amb el seu número. Les portes pertanyen a cases del centre de Begur com també dels nuclis de les platges. El número de la casa, a més, es fa coincidir amb el número del mes. Abans, el calendari municipal, que es porta fent des de l’any 2009,  s’havia dedicat a altres temes, com platges i cales, postes de sol, temporals, racons del municipi i activitats mensuals, entre d’altres.

1513337297calendari1.jpg
1513337297calendari2.jpg