Begur. Nova imatge de l’entrada a Begur amb nou arbrat

Begur ja compta amb una nova imatge de l’entrada al poble amb el nou arbrat i vegetació a la mota del lateral del pàrquing de la Vinya, que està al costat de la carretera principal d’arribada al poble. S’han plantat deu alzines i una trentena de balandres. El nou arbrat substitueixen les acàcies que hi havia fins ara per una qüestió de seguretat. “Algunes d’elles, fins i tot, ja estaven morts”, ha assenyalat el regidor d’Obres, Francesc Pilsà, que també creu que es dóna una imatge “més digne” a l’entrada. A més de l’arbrat, s’ha reforçat aquesta mota amb un mur de pedra a tot el seu perímetre. Pilsà, a més, ha manifestat que el govern ha decidit acabar de millorar aquest espai allargant la vorera a tot aquest tram del perímetre del pàrquing i arribar fins a la parada dels autocars.

1513337296parquingvinya1.jpg
1513337296parquingvinya2.jpg