La Granada. L'Ajuntament de la Granada amplia les seves xarxes socials amb la creació d'un canal de Telegram

L'Ajuntament de la Granada ha ampliat les vies de comunicació amb la ciutadania amb la creació d'un canal de Telegram, una aplicació gratuïta de missatgeria que es pot utilitzar tant des del mòbil, la tablet o l'ordinador i que permetrà oferir informació més directe a tots els veïns del municipi que disposin de l'aplicació.

El canal de Telegram és unidireccional i, per tant, els usuaris no poden respondre-hi, únicament hi apareixerà informació de l'Ajuntament per a les persones subscrites sense necessitat de que donin el seu número de telèfon. Per accedir al canal, a banda de tenir l'aplicació descarregada, s'ha de clicar al següent enllaç: http://www.telegram.me/ajlagranadaD'aquesta manera, l'Ajuntament de la Granada amplia la seva presència a les xarxes socials, on ja disposa, des del mes de gener del 2016, de perfils oficials a Facebook, Twitter i Instagram.

1513287760Telegram.jpg