Calella. El centre caní Pedracastell amb la col·laboració de l’Ajuntament de Calella posa a disposició del ciutadà un punt informatiu per donar a conèixer els gossos que tenen per donar en adopció

El Centre Caní Pedracastell és l’empresa que dur a terme la recollida dels gossos perduts que es troben en el terme municipal de Calella. Alguns d’aquests animals arriben al centre caní sense cap identificació i  no són reclamats pels seus amos. En aquests casos, és del tot impossible localitzar-ne el propietari i entren al programa d’adopcions del centre.

Actualment el centre caní disposa de 11 gossos recollits a Calella per donar en adopció. Com que durant el mesos d’estiu, les adopcions d’animals baixen, s’ha volgut organitzar aquest punt informatiu per donar a conèixer aquests animals a la ciutadania i promoure’n la seva adopció o acollida.

Si esteu interessats o voleu més informació sobre les adopcions podeu visitar el punt informatiu del centre caní que tindrà lloc cada dimarts de 19.00 a 21.00h a la Plaça de l’Església durant els mesos d’estiu fins a mitjans de setembre.

Per més informació podeu trucar al Centre Caní Pedracastell  639 330 438 o consultar la seva pàgina web www.pedracastell.com