Calonge. Marina Rossell emociona Calonge cantant versions en català de George Moustaki

Marina Rossell va obrir dissabte l’edició 2013 d’Interludi, el festival de música de Calonge, amb un concert ple d’emoció en record i homenatge de George Moutaki. El pati d’armes del castell es va omplir per escoltar la veu de la cantant, que va interpretar les versions dels grans èxits del seu amic Georges Moustaki cantats en català, un cant a la tendresa, l’emoció i l’amistat.

D’aquesta manera Marina Rossell ha donat el tret de sortida a l’Interludi 2013, que presenta per aquest estiu una oferta musical i cultural diversificada i transversal que gira a l’entorn de 14 actuacions concentrades en 5 nits, amb la voluntat d’ampliar la franja d’edat del públic habitual dels festivals d’estiu. Els concerts programats per representen un recorregut per diversos estils musicals, un camí que va des la música d’autor fins al jazz passant pel folk i el pop. Aquest any passaran per Interludi Núria Graham i Esther Condal (27 de juliol), Chano Domínguez i l’Orquestra Camera Musicae (3 d’agost) Manel, El Petit de Ca l’Eril, Extraperlo, Maria Rodés, Ramón Rodríguez i Martí Sales, Inspira i Berlinist (Nit Pròxims, 10 d’agost) i Cirera & Tres Tambors, Movin’wes i Sara Pi (Nit JazzAcava,  17 d’agost).

L’escenari d’Interludi serà el castell de Calonge. Tots els concerts tindran lloc al pati d’armes excepte la Nit Pròxims que tindrà dos escenaris a l’entorn de la muralla i els jardins del castell, un espai més ampli. Les entrades es poden comprar a l’Oficina de Turisme de Calonge, a la de Sant Antoni i a través del portal www.atrapalo.com.

Imatges: Marina Rossell durant el concert d'obertura de l'Interludi dissabte (Ajuntament de Calonge)