Cassà de la Selva. L'ajuntament i Aqualia creen un fons de solidaritat per garantir l'accés a l'aigua potable a tots els veïns

L'Ajuntament de Cassà de la Selva crea un fons de solidaritat per garantir l'accés a l'aigua potable a tots els veïns de 2.000 euros per garantir el subministrament bàsic d'aigua a persones identificades com a vulnerables per garantir l'accés a l'aigua potable a tots els veïns de Cassà, en compliment de la normativa en matèria de pobresa energètica.

A través d'un conveni amb l'empresa concessionària de l'aigua a Cassà, Aqualia, el consistori ha creat un fons de 2.000 euros per destinar a persones identificades com a vulnerables per serveis socials ja que es considera que no tenen suficients recursos per accedir a aigua potable. Amb la signatura d'aquest conveni, Aqualia i l'Ajuntament de Cassà de la Selva, donen compliment a la Llei 24/2015, d'aplicació de les mesures d'atenció solidària relacionades amb el subministrament bàsic d'aigua a persones físiques i unitats familiars en risc d'exclusió residencial.

1511436684NDP - La signatura del conveni amb l'alcalde Marti Valles i els representants d'Aqualia.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409