Banyoles. El Mag Lari, un espectacle de circ i els correfocs, propostes més destacades per al públic familiar a les Festes d’Agost de Banyoles

El Mag Lari serà un dels grans reclams dins la programació de la Festes d’Agost de Banyoles d’aquest 2013. Màgia, música i sobretot molt d’humor són els principals ingredients de l’espectacle “La Màgia del Mag Lari”. Un show per a tots els públics, on petits i grans gaudeixen d’aquesta enginyosa i alhora divertida posada en escena. La Mag Lari oferirà una funció doble el diumenge 18 d’agost matí i tarda al Teatre Municipal de Banyoles amb el preu de les entrades de 12€ anticipada i 15€ taquilla. L’entrada per als menors de 12 anys serà de 10 euros. Les entrades es poden adquirir a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Banyoles o a través del web www.cultura.banyoles.cat.

El gruix de les activitats durant les Festes d’Agost començarà el dimecres 14 d’agost quan hi haurà el concert inaugural amb l’actuació de Paco Viciana. El banyolí Paco Vicina oferirà seu darrer espectacle “25 anys creant música”, un concert de piano que es podrà veure al Claustre del Monestir, amb entrada gratuïta, però amb aforament limitat.
El públic familiar i infantil és un dels que més gaudeix de les activitats programades a les Festes d’Agost de Banyoles. Enguany destaquen dues propostes:
“Cabaret Elegance”, de la Cia. Elegants. Un espectacle de circ al carrer (Dijous 15 d’agost. Plaça del Monestir. 19:30h) a càrrec d’una de les millors companyies de circ de l’Estat, que compte amb diversos premis (millor espectacle al “Festival Mueca” de Tenerife, i premi del públic al “Festival de Teatre de carrer” de Doetinchem, Holanda). També cal remarcar l’activitat “Clowntes i llegendes” de la Companyia Nyip i Nyap (Dissabte 17 d’agost. Plaça del Teatre, 12:30h) i els “Jocs gegants i cooperatius” que ompliran el vora estany el 16 d’agost el matí i repetiran el dissabte 17, a diverses places del Barri Vell.
No pot faltar la cita anual del Correfoc Txiqui, una cercavila amb focs artificials, fum i música amb un gran èxit entre els més petits de la ciutat. (Divendres 16 d’agost. La Muralla. 21:30h). Aquesta proposta serà la prèvia al Gran Correfoc del dissabte a la nit, en què centenars de persones ballen sota el foc i la música de les Gàrgoles de Foc de Banyoles.
Un altra de les propostes clàssiques de les Festes d’Agost és la Fira del Cop d’Ull (Divendres 16 d’agost. Passeig Dalmau. 10:00h). Una cita per als amants del col•leccionisme amb més d’un centenar de parades i que s’ha convertit en una de les trobades d’intercanvi i venda d’articles antics més importants de la demarcació.