Solsona. La Cobla Marinada participa en el cicle de concerts d’estiu de Solsona amb el gènere tradicional

Actua aquest divendres a les deu al Teatre Comarcal

La Cobla Marinada actua aquest divendres, dia 19, a les deu de la nit al Teatre Comarcal de Solsona. És l’aposta tradicional del XXXII Cicle de concerts d’estiu, coorganitzat per l’Orfeó Nova Solsona i la regidoria de Cultura i inclòs dins el programa d’oferta musical Solsona dóna la nota.
Sota la direcció de l’alemany Tobias Gossmann, la Cobla Marinada interpretarà nou temes de J. Garreta, E. Toldrà, J. Lamote de Grignon, J. Serra, M. Timón i el solsoní J. Roure, entre d’altres. Amb 32 d’anys d’història, aquesta cobla badalonina és una de les formacions més actives del món sardanista i la seva discografia acumula més d’una quinzena d’enregistraments. Entre els seus components hi ha el jove solsoní Albert Fontelles, al flabiol i el tamborí.
Amb Tobias Gossmann com a director, la Cobla Marinada treballa per crear un producte modern i inèdit. Entre les seves experiències innovadores i els espectacles propis, en destaquen Tenora segle i mig (2000), Marinada CanSons i banda (2001), Veu & Cobla: una odissea musical (2004), La música de Nino Rota (2011) i Bou revisited, la música de Vicenç Bou (2012).
Les entrades per assistir al concert de Solsona es posaran a la venda a la taquilla del teatre a partir d’una hora abans de l’actuació. El preu de l’entrada general és de 10 euros i el de la reduïda, per als socis de l’Orfeó Nova Solsona, de 8 euros.

Imatge: Foto promocional de la formació badalonina