Salt. Salt destina més de 38.000€ aquest estiu a fer millores als centres escolars

L’Ajuntament de Salt destinarà un total de 38.785 € a fer millores als centres escolars de la vila aquest estiu. Les intervencions més cares es faran a l’escola La Farga, i entre Les Arrels i Mas Masó. A la Farga es faran feines de pintura i es canviaran algunes portes, mentre que entre les escoles Les Arrels i Mas Masó s’ha de construir un banc al pati, que separi la zona de pista de la de sorral. Aquestes intervencions ronden els 7000€ en cada cas.

També es faran actuacions per prop de 6500€ a l’escola del Veïnat en canvis en diversos tancaments i al Silvestre Santaló on es faran diverses actuacions que pugen prop de 6000€. I Al pla també es faran diverses intervencions que sumen prop de 5000€.

Durant l’estiu es faran intervencions a pràcticament totes les escoles de primària i les bressoles de la vila.