Girona. L’alcalde de Girona rep la cònsol general del Perú a Barcelona, Franca Deza

Carles Puigdemont es reuneix també amb el sotsdelegat del Ministeri de Defensa a Girona, Hermenegildo Tomé Delgado. L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, va rebre dijous passat la cònsol general del Perú a Barcelona, Franca Deza Ferreccio.

Durant la visita institucional, la màxima responsable del consolat a Barcelona es va presentar a l’alcalde gironí, ja que exerceix el càrrec des del març d’aquest any. Anteriorment havia treballat a les ambaixades del Perú a Xile, Paraguai, França i Portugal. Puigdemont i Deza van tractar temes d’actualitat, van parlar sobre la comunitat peruana a Girona i van establir el primer contacte per a futures trobades i col·laboracions entre les dues institucions.
En el marc de les trobades institucionals de l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont es va reunir també la setmana passada amb el sotsdelegat del Ministeri de Defensa a Girona, Hermenegildo Tomé Delgado. La visita del coronel a Puigdemont servirà com a comiat entre els dos representants institucionals, ja que Tomé Delgado deixa el càrrec demà, dia 16 de juliol. El substituirà el també coronel Antonio Merlán Galán, que va acompanyar Tomé Delgado en la visita a l’alcalde de Girona.