Fornells de la Selva. El Festival d'Arts Escèniques aterra per primera vegada a Fornells de la Selva

L'Ajuntamet ha apostat per les arts escèniques aquest estiu portant enguany, i per primera vegada, el Festival Emergent a Fornells de la Selva. Un festival que sorprèn constantment l'espectador amb una ràpida successió d'actuacions de diversos gèneres i a l'aire lliure.

Els primers en saltar a l'escenari van ser Obeses. Un grup de rock òpera amb lletres originals i divertides. Posteriorment, l'espectacle Perxa, d'Ignasi Gil, va sorprendre al públic amb equilibris impossibles i amb un exercici de precisió calculada, àgil i dinàmic.

De nou, va ser una jove formació com Oques Grasses qui van fer un nou gir a la nit amb els ritmes reggae i ska. Una formació jove i fresca i que va fer aixecar a més d'un espectador de la cadira. Posteriorment, l'humorista Peyu va oferir un divertit monòleg carregat d'ironies. Un clown del segle XXI.

Finalment, els trapezistes Trio Elegance i Quimi Portet, com a cap de cartell de l'Emergent, van tancar una fresca i original nit d'espectacles a Fornells de la Selva.

Imatge: una de les actuacions del Festival Emergent de Fornells (Ajuntament de Fornells)