Caldes d'Estrac. Tot a punt pel Brindis de la Festa Major 2014

Aquest any el Brindis de Festa Major es farà al Carrer Sant Josep i Sant Pere.

Els veïns del carrer Sant Josep i Sant Pere i l’entitat cultural Arrels enllesteixen els darrers detalls perquè el Brindis de la Festa Major que enguany se celebra el 5 de setembre surti perfecte.

Per aconseguir-ho ja han celebrat tres reunions en les que s’han tractat tots els temes des dels motius que portaran les copes per fer el brindis, fins les etiquetes de les ampolles, però també el número de taules que es poden encabir dins dels carrers, la decoració del carrer o la música.
“És una celebració en la que s’han de tenir en compte molts detalls, com els tríptics que explicaran la història d’aquest carrer, o les fotografies històriques que s’exposaran perquè tothom es faci a la idea de com era la vida abans, quan no hi havia el tren ni la carretera. Detalls que donen aquell toc que fa que aquesta festa sigui especial”, explica Núria Serra, d’Arrels que encara no vol desvetllar qui farà el pregó aquest any. Això sí, deixa una de les imatges emblemàtiques del carrer de principis de segle XX, com es pot veure a la notícia, per anar obrint boca.