Calella. La cantant i compositora Joana Serrat oferirà un concert al Far en el marc del NEC’13

Serà el serà el segon concert que s’ubica al Far de Calella, després de l’èxit del concert inaugural amb la cantant Beth

L’encantador marc del Far de Calella acollirà el proper divendres 12 de juliol un concert de la cantant i compositora de Vic Joana Serrat. Es tracta del segon concert que s’ubica al Far de Calella, un espai emblemàtic de la població i que es transforma en un esplèndid escenari d’algunes de les actuacions programades dins el festival Nits d’Estiu de Calella.
Joana Serrat presentarà el seu últim disc, The Relief Sessions (2012), marcat per una clara influència neofolk nord-americana. En aquest darrer treball, la cantant presenta la seva cara més íntima i el directe que portarà fins al NEC transmetrà un format nítid i agradable.
El NEC ha programat una actuació per a cada divendres d’aquest estiu, del 28 de juny al 6 de setembre. Seguidament, us recordem la programació de les properes setmanes:

Joana Serrat (música). 12/7. Far € 5 euros
Pirates (cinema a la platja). 19/7. Gratuït
Orquestra de Cambra del Maresme (música clàssica). 19/7. Pati del Museu.
€ 5 euros
Joan Dausà (música). 26/7. Far. € 5 euros
En Quel•la (conte per  adults). 26/7. Pati de la Biblioteca. Gratuït
El Hobbit (cinema a la platja). 2/8. Gratuït
Der Kuss (dansa). 2/8. Pati del Museu. € 5 euros
Las Migas (música-fusió). 9/8. Far. € 5 euros
Viu Espriu (música i poesia). 16/8. Pati del Museu. € 5 euros
Blaumut (música). 23/8. Far. € 5 euros
Sis contes que acaben malament (o no). 23/8. Pati de la Biblioteca. Gratuït
Les Aventures de Tadeo Jones (cinema a la platja). 30/8. Gratuït
Begoña Alberdi (òpera). 30/8. Far. € 5 euros
Quasi Maine (teatre i música). 6/9. Far. € 5 euros

Trobareu més informació del festival al Facebook del NEC (www.facebook.com/nitsestiucalella)

Les entrades anticipades es poden adquirir al Museu Arxiu de Calella en horari d’atenció al públic (de dt. a ds., de 18 a 21h; dg. i festius d’11 a 14h) a partir del dimarts 18 de juny. També es podran comprar el mateix dia de l’espectacle, dues hores abans de la funció, i al mateix lloc on es dugui a terme la programació, sempre que les entrades no s’hagin exhaurit. Pels espectacles al Far hi haurà un servei de transport públic gratuït que sortirà de la parada Turisme (N-II).