Solsona. L’Hora de Resistència de Natació arriba a la trentena edició

Se celebrarà el proper dissabte 20 a les piscines municipals

Dilluns vinent, dia 15, s’obren les inscripcions per a la XXX edició de l’Hora de Resistència de Natació, que es durà a terme el dissabte 20 a partir de les 11 del matí a les piscines municipals de Solsona.
El funcionament de l’activitat es manté respecte els anys anteriors. Es tracta d’una competició per a equips mixtos de 4 persones (2 nois i 2 noies) que hauran de fer relleus de 42 metres per sumar la màxima distància recorreguda possible durant una hora. Com de costum, hi haurà tres categories: la infantil, per a infants i joves fins a 14 anys; la gran, per a nois i noies d’entre 15 i 17 anys, i la sènior, per a majors d’edat. Es lliuraran trofeus als tres primers classificats de cada categoria.
Les inscripcions es poden formalitzar a la recepció de les piscines municipals a partir de dilluns i fins el mateix dia de la competició. L’any passat hi van participar sis grups.

Imatge: Imatge de l’anterior edició de l’Hora de Resistència de Natació