Solsona. Solsona se suma un any més a la campanya ‘Mulla’t i navega per l’esclerosi múltiple’

Aquest diumenge l’entrada a les piscines municipals serà gratuïta per facilitar la col•laboració amb la iniciativa

Les piscines municipals de Solsona faran aquest diumenge jornada de portes obertes durant tot el dia per sumar-se a la campanya ‘Mulla’t i navega per l’esclerosi múltiple’, que arriba a la vintena edició.
A partir de les 11 del matí i fins a les 8 del vespre, els banyistes podran accedir gratuïtament a les instal•lacions municipals per adherir-se a aquesta iniciativa. S’habilitarà un carril lliure per nedar, hi haurà una bústia per fer donacions i es podrà adquirir material de la campanya com tovalloles, samarretes, tasses, necessers o puzzles.
Promou la campanya ‘Mulla’t i navega per l’esclerosi múltiple’ la Fundació Esclerosi Múltiple, amb l’objectiu de sensibilitzar la societat sobre aquesta malaltia i recaptar fons per poder oferir atenció als afectats com serveis de neurorehabilitació en hospitals de dia i serveis d’inserció i orientació laboral. Enguany s’han adherit a la campanya 630 piscines d’arreu de Catalunya.