Girona. L’Ajuntament de Girona ofereix dues beques per assistir a la Universitat Catalana d’Estiu

L’Ajuntament de Girona i la Universitat Catalana d’Estiu (UCE) han renovat el conveni que estableix que el consistori atorgarà dues beques de 300 euros cadascuna per participar a la XLV edició de la Universitat Catalana d’Estiu, que tindrà lloc del 16 al 22 d’agost a Prada de Conflent, a la Catalunya Nord.

La Universitat Catalana d’Estiu és un espai de trobada d’estudiants, professors, professionals, polítics i assistents en general d’arreu dels Països Catalans. S’hi ofereix una activitat diària que comprèn des dels cursos i els seminaris –que tracten temes tan diversos com la tecnologia, les ciències de la natura, les ciències socials o les humanitats– fins als actes públics –conferències, taules rodones, homenatges, tallers, actuacions musicals, projeccions de cinema, etc.
Les persones interessades en l’atorgament d’aquestes beques cal que es posin en contacte directament amb la secretaria de la Universitat Catalana d’Estiu, que es fa càrrec de la gestió.

El programa i tota la informació complementària de la Universitat Catalana d’Estiu es pot consultar al web www.uce.cat