Roses. La nova temporada de CineCiutadella s'inicia amb una gran afluència de públic

La primera sessió del cicle de cinema a la fresca CineCiutadella va assolir el passat dijous una afluència de públic de més de 150 persones de totes les edats, que varen poder gaudir de la projecció del film d'animació Pirates! Amb el bon inici de la temporada, l'Ajuntament de Roses preveu augmentar els 800 espectadors comptabilitzats durant la darrera edició 2012, amb una proposta cultural que any rere any guanya adeptes entre els públics local i visitant.

El passat estiu, amb un total de 800 espectadors comptabilitzats en les cinc sessions de cinema projectades, CineCiutadella consolidava la seva aposta per oferir cinema de qualitat en versió original subtitulada, a l'aire lliure, i en un entorn privilegiat com és el conjunt monumental de la Ciutadella de Roses.
El bon inici d'aquesta temporada fa pensar que la proposta continuarà creixent enguany, assolint l'objectiu de promoure el conjunt monumental com un espai d'oci de qualitat, amb una programació que reforça l'oferta cultural del municipi durant la temporada turística.
A la projecció de Pirates!, la seguiran durant els propers dijous els films “Intocable” (11 de juliol), “Los descendientes” (18 de juliol), “Frankenweenie” (25 de juliol), “Una pistola en cada mano” (1 d'agost) i “Lo imposible” (8 d'agost), conformant una programació variada i de nivell, amb títols que han tingut gran acollida entre els espectadors i que a la vegada són mostres de gran qualitat cinematogràfica.
Totes les sessions s'inicien a les 22 h. Obertura de portes a les 21,30 h. El preu de les entrades és de 5 € per al públic adult i 3 € per als infants. El lloguer de gandula val 2 €. La venda d'entrades es pot realitzar al mateix recintes o, anticipadament, a través d'ATRAPALO.

Dijous 11 de juliol | INTOCABLE, Olivier Nakache, Eric Toledano, França, 2011. En francès amb subtítols en castellà
El destí fa que Driss, un jove immigrant d'un barri marginal, hagi de tenir cura de Philippe, un aristòcrata tetraplègic en cadira de rodes. Dos mons oposats que aniran trobant a poc a poc, donant lloc a una amistat divertida, inesperada i singular.
Simpàtica i honesta comèdia basada en una història real, que s'ha convertit en la pel•lícula francesa més taquillera de la història.