Platja d'Aro. 1a edició de la fira del col·leccionisme de Platja d'Aro centrada en el món de la múscia, el cinema i el còmic demà dissabte 6 de juliol al passeig marítim

Primera edició de la Fira del Col·leccionisme de Platja d’Aro centrada en el món de la música, el cinema, el còmic i els videojocs, demà dissabte 6 de juliol (17-02 h) a la zona nord del al Passeig Marítim (Cavall Bernat). Organitzada per l’Associació Arocinema amb la col·laboracióde la regidoria de cultura l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, la mostra compta amb dos apartats, un de professional (venda) i un d’amateur (venda i intercanvi). Com a cloenda de la jornada hi haurà un doble concert gratuït amb Le Croupier i Joan Colomo (22.30 h).

A la fira doncs, s’hi podrà trobar vinil, k7, cd, dvd, vhs, videojocs, còmic, literatura fantàstica i de ciència ficció, i merchandising relacionat amb tots aquests productes. Les parades estaran situades al Passeig Marítim amb les zones de venda i intercanvi clarament delimitades. Alguns dels participants professionals confirmats són El 79 (Barcelona), Llibreria 22 (Girona), Freak Show (Girona), Moby Disk (Girona) i Hang The DJ Records (Barcelona). La Fira també comptarà amb un taller de reciclatge de cintes de K7, gratuït i obert a tothom (19 h).

Com a cloenda de fira s’ha programat el concert del grup gironí Le Croupier que presentarà el disc Lesió per tensió repetitiva, i del cantautor Joan Colomo acompanyat de la seva banda, en el marc del fi de gira de Producto Interior Bruto I y II, i que prepara el llançament del seu nou disc La fília i la fòbia per al proper mes de novembre. Les actuacions seran a l’escenari de la Platja Gran, al costat del mar, gratuïtes i obertes a tothom. Durant les actuacions els estands mantindran l’activitat i hi haurà servei de bar.

L’Associació Arocinema amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro també convoca al llarg de l’any els concurs de Miniremakes -reproduccions d’un màxim de tres minuts de sèries o films popular- i el Captuframe -imatges que reprodueixin el frame d’una pel·lícula-, organitza durant l’hivern cicles de cinema de temàtica diversa al Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro, i a l’estiu sessions de cinema familiar a la fresca, i participa en els casals municipals amb diversos tallers cinematogràfics per a infants (www.arocinema.com · www.facebook.com/arocinema · Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. )

Imatge: Cartell de la primera edició de la fira de col·leccionisme de Platja d'Aro (Ajuntament de Platja d'Aro)