Salt. L’Ajuntament de Salt no tornarà a convocar la PAH a la Taula d’Habitatge, fins que canviï la seva representant

El canvi del representant per part de la PAH fa mesos que es va demanar

Segons l’Ajuntament, el llenguatge groller i amenaçant, i els insults fan impossible treballar de forma eficient

Els insults i el llenguatge groller i amenaçant de Marta Afuera, representant de la PAH (Plataforma d’Afectats per la Hipoteca) a la Taula d’Habitatge de Salt, han desencadenat la decisió de l’Ajuntament de no tornar a convocar-la a aquest òrgan. La decisió s’ha pres després de la reunió de dijous passat, a la que va tornar a assistir Marta Afuera, després d’unes setmanes d’absència.

L’Ajuntament no tornarà a convocar la PAH a la taula fins canviï la seva representant i es pugui treballar en un clima constructiu i de respecte.

Segons els assistents a les reunions de les taules d’habitatge,- tant la tècnica com la política-, Marta Afuera manté un comportament groller i amenaçant, i utilitza un llenguatge insultant, sense cap respecte als altres membres de la taula, i expressions despectives per la feina dels tècnics municipals i de serveis socials. A més, segons els assistents, té una actitud destructiva amb les iniciatives i es nega a compartir informació, de casos que presumptament coneix, amb els altres membres de la taula.

Després de constatar que el comportament de la representant de la PAH impossibilita treballar de forma constructiva, l’Ajuntament ha decidit no tornar a convocar la PAH a la taula fins que nomeni un nou representant.

De fet, la substitució de Marta Afuera havia estat demanada per l’Ajuntament diverses vegades anteriorment i a les darreres reunions hi havia assistit una altra persona en nom de la PAH. Marta Afuera ha tingut també conflictes pel seu llenguatge amenaçant amb regidors de l’Ajuntament de Girona.