Banyoles. La Cobla Bisbal Jove presenta l'espectacle Tututs! a l'Auditori de l'Ateneu de Banyoles

La Cobla Bisbal Jove presenta l'espectacle familiar Tututs! a l'Auditori de l'Ateneu de Banyoles el proper dissabte 21 d'octubre (12 h, 5 € anticipada / 7 € taquilla). La proposta pretén acostar els instruments de cobla a un públic molt ampli, ja que abasta 'nens i nenes de 0 a 99 anys'. El repertori és variat i sorprenent, i és que un dels objectius és demostrar que amb la cobla es pot tocar gairebé de tot: música infantil, jazz, rock o tradicional.

Tututs! se situa en una festa major en la qual, la Cobla Bisbal Jove recuperarà el que ja era habitual temps enrere: que la cobla s'ocupés de la música de tota la festa major: la processó, les sardanes, el ball de tarda o el gran concert, passant pel ball de nit, les matines, la música DJ, els castells de foc o els castellers. Tot plegat, compta amb un mestre de cerimònies, l'actor David Planas, que procurarà que els músics no es desviïn de la seriositat que els hauria de caracteritzar i que haurien de demostrar a tots les vilatutusins i vilatutusines. Se'n sortirà'

Tututs! s'inscriu en la programació d'activitats de la Festa de Major de Banyoles que té, en la música de cobla, un dels eixos vertebradors.

La Cobla Bisbal Jove

Nascuda el març de 1990 amb músics formats a l'Escola de Cobla Conrad Saló de La Bisbal d'Empordà, la Cobla Bisbal Jove aposta per la barreja de tradició i d'innovació i per acostar la cobla a nous públics, a través de la fusió amb diferents gèneres musicals i col·laboracions amb tot tipus d'artistes.

Marta León (flabiol i tamborí), Adrià Sánchez i Arnau Planas (tible), Àlex Vila i Josep Bofill (tenora), Berta Gala i Pablo Fernández (trompeta), Pau Feixas (trombó i caixa), Lluís Pons i Joni Ripoll (fiscorn), Joan Serinyà (Contrabaix i discjòquei), Xavier Molina (bombo i direcció) i David Planas (actor).

Les entrades per al concert es poden comprar a través del web www.cultura.banyoles.cat i a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Banyoles (al passeig de la Indústria, 25 // 972 57 00 50, de dilluns a dijous de 8:30 h a 18:45 h i divendres de 8:30 a 17:45 h).

1508330471Tututs.jpg