Roses. José Sacristán interpreta l'obra de Mamet "Muñeca de Porcelana" al TMR

El Teatre Municipal de Roses presenta aquest dissabte 21 d’octubre (21 h), “Muñeca de Porcelana”, primera producció que es fa al món després de l'estrena del 4 de desembre de 2015 al Gerald Schoenfeld Theatre de Broadway de l'obra original, Xina Doll, protagonitzada per Al Pacino, i que l'autor David Mamet va escriure per a ell. En aquesta ocasió, la versió espanyola la dirigeix Juan Carlos Rubio i l’actor protagonista és José Sacristán, acompanyat de Javier Godino.

Els poderosos estan lliures de retre comptes pels seus actes? Existeix una elit que maneja els fils amb capacitat per variar el rumb dels esdeveniments amb tan sols una trucada telefònica?

Mamet ha creat una intensa i emocionant estructura teatral de vibrant ritme que barreja temes recurrents de l'autor, com el poder de la política,l'economia i els mitjans de comunicació, amb altres de nous com la lleialtat i les dificultats de l'ésser humà per trencar amb el seu passat. Una espiral de successos que, en menys de 24 hores, modificaran el destí dels seus protagonistes i la nostra visió de la cara oculta dels amos del món.

150833046604. Muneca_de_Porcelana.jpg