Calonge. 200 persones es concentren a Calonge per demanar la llibertat de Jordi Cuixart i Jordi Sánchez

Unes 200 persones s’han concentrat avui al migdia davant de l’Ajuntament per protestar per l’empresonament del president d’Omnium Cultural, Jordi Cuixart i del president de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sánchez. Durant la concentració l’alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler, acompanyat de diversos regidors del consistori, ha llegit el manifest redactat per l’Associació de Municipis per la Independència i l’Associació Catalana de Municipis, en el qual es demanava la llibertat dels dos empresonats, la implicació europea en la resolució d’aquesta situació i es denunciava l’actuació de la justícia: "El mandat democràtic de l'1 d'octubre és inapel·lable i més vigent que mai. Per tot plegat, avui i aquí volem deixar clar que les mesures decretades per l'Audiència Nacional espanyola no només són injustes sinó que també són il·legals". La concentració ha tingut lloc sense cap incident i ha acabat amb el cant d’Els Segadors i l’Estaca de Lluís Llach.

1508251589DSC_6254.jpg
1508251589DSC_6256.jpg