Platja d'Aro. Ple Municipal Odinari d'octubre

Adjuntem ordre del dia del Ple Municipal del mes d'octubre

Aprovació de l'acta de les sessions anteriors
Control dels òrgans de Govern
Informació de l'Alcaldia
[ Selecció de personal / Subvencions / Decrets d'Alcaldia-Presidència / Procediments contenciós-administratius ]
Dictàmens
Moció presentada pels grups polítics municipals de CiU, PSC, ERC i ICV de condemna de la repressió policial del passat 1 d'octubre.
Proposta de prorroga per un any la cessió en precari de les naus de propietat municipal a les colles de carnaval.
Proposta de prorroga per un any la cessió en precari de la nau número 10 de propietat municipal a l'Associació del Pessebre Vivent de Castell d'Aro.
Proposta de l'aprovació definitiva de l'establiment del Servei municipal del centre de formació de persones adultes..
Proposta de la imposició de contribucions especials de Projectes d'obra de la Urbanització del sector Els Pins.Assumptes urgents
Precs i preguntes.