Roses. Cine Ciutadella dedica la primera sessió de l'estiu al públic infantil amb la pel•lícula Pirates

Cine Ciutadella és l’única iniciativa de la Costa Brava que ofereix la possibilitat de gaudir dels grans títols de la cartellera, emplaçant l’espai de les projeccions en un dels indrets més destacats del patrimoni històric de la zona. Un total de 6 sessions, que s'inicia demà dijous amb el film infantil Pirates!, que portaran a la pantalla d’aquest peculiar cinema les grans pel•lícules que recentment han ocupat les nostres cartelleres amb una barreja de gèneres que va des de la comèdia, al cinema d’animació o al melodrama.

El recinte de la Ciutadella de Roses es converteix un estiu més, i per quart any consecutiu, en la sala de cinema a l'aire lliure de Roses. Aquesta proposta permet gaudir del cicle de pel•lícules amb els amics o la família en un espai obert, en sessions nocturnes que es poden acompanyar d’un pícnic que cada espectador pot elaborar especialment per l’ocasió.
La pel•lícula que donarà el tret de sortida de la present temporada és Pirates! (P.Lord i J.Newitt, Regne Unit, 2012- Doblada al català), comèdia d'aventures per a nens i adults plena d'acció, gags i humor, sota un impressionant treball d'animació. El capità pirata, al comandament d'una desorganitzada i improvisada tripulació, se centra en el seu únic somni: vèncer als seus eterns rivals Black Bellamy i Sablazo Liz i aconseguir l'anhelat premi de Pirata de l'Any. Una odissea que conduirà als nostres herois des de les ribes de l'exòtica Blood Island fins als boirosos carrers del Londres victorià.
Seguint apostant per una programació variada i de nivell, amb títols que han tingut gran acollida entre els espectadors i que a la vegada són mostres de gran qualitat cinematogràfica, completaran el cicle els films “Intocable”, “Los descendientes”, “Lo imposible”, “Una pistola en cada mano” i “Frankenweenie”
Totes les sessions s'iniciaran a les 22 h. Obertura de portes a les 21,30 h. El preu de les entrades és de 5 € per al públic adult i 3 € per als infants. El lloguer de gandula val 2 €. La venda d'entrades es pot realitzar al mateix recintes o, anticipadament, a través d'ATRAPALO.