Girona. S’acaben les obres d’accés per als vianants entre els carrers del Barranc i del Torrent

A més de la connexió, s’han adequat uns espais per a la plantació de plantes aromàtiques

El passat 21 de juny es van acabar les obres d’accés per a vianants entre el carrer del Barranc i el carrer del Torrent del barri de Vila-roja de Girona. Les obres, que es van iniciar el 23 d’abril i han seguit la planificació prevista i el termini definit, s’han acabat i s’han posat al servei de la ciutadania coincidint amb el final del curs escolar.

El projecte ha consistit a substituir l’espai atalussat per un accés de 10 metres d’ampladaaproximadament on, a més de la connexió, s’han adequat uns espais per a la plantació de plantes aromàtiques, tal com havien demanat els veïns de la zona. A causa de la climatologia de l’època actual, quedarà pendent d’executar la plantació de quatre arbres previstos al projecte, que es farà a la tardor.

Imatge: Estat final de les obres. (Ajuntament de Girona)