Salt. XIIè descens popular en piragua pel Ter Memorial Francesc Ferrer el proper 14 de Juliol

El proper 14 de juliol es farà la dotzena edició del Descens popular en Piragua pel Ter - Memorial Francesc Ferrer i Gironès

El XIIè Descens popular amb piragua pel Ter - Memorial Francesc Ferrer mantindrà el recorregut habitual dels darrers anys. La sortida estarà situada a la Barca de Bescanó, els participants passaran per les noves instal.lacions del Parc d'Aigües Braves de la Pilastra, creuant els termes municipals de Salt i de Sant Gregori, arribaran, després de completar un recorregut fàcil de 6km, al Parc de les Ribes del Ter a Fontajau (Girona).
Com és habitual s'obsequiarà a tots els participants amb una samarreta, hi haurà un dinar a peu de riu, servei d’autocar per recuperar els vehicles estacionats a la sortida i el sorteig de diferents lots de material esportiu.
Des de l’organització pretenem potenciar el caràcter popular i reivindicatiu d’aquesta activitat, ajudant a fer prendre consciència, als participants i a la ciutadania en general, de la necessitat de retornar a la conca del Ter el cabal que es deriva, des de fa molts anys, en detriment del cabal del curs mig i baix del riu Ter. Un dels màxims exponents d’aquesta reivindicació ha estat en Francesc Ferrer i Gironès, motiu pel qual, amb l’objectiu de recordar i donar a conèixer la seva tasca en defensa del riu Ter, hem incorporat el seu nom a aquesta activitat reivindicativa, lúdica i esportiva.
Si els participants necessiten llogar material poden fer les seves reserves trucant al telèfon 699770647 i preguntant per Atilio

Per ampliar la informació i/o Inscripcions podeu contactar amb la pàgina web del club: http://www.salt-ter.net/