Solsona. L’Ajuntament de Solsona i l’Oficina del Consumidor del Consell Comarcal organitzen una xerrada informativa sobre les participacions preferents i deute subordinat

Es durà a terme dimarts a 2/4 de 8 del vespre a la sala cultural del consistori

Els moviments que s’estan produint les últimes setmanes sobre el procediment a seguir per als afectats per participacions preferents i deute subordinat han motivat l’Ajuntament de Solsona, amb la col·laboració de l’Oficina del Consumidor del Consell Comarcal del Solsonès, a programar una sessió informativa sobre aquesta qüestió. Serà el proper dimarts, 2 de juliol, a 2/4 de 8 del vespre, a la sala cultural del consistori. Anirà a càrrec de Teresa Chevete, tècnica en consum de l’Associació d’Usuaris de Bancs, Caixes i Assegurances de Catalunya (AICEC-ADICAE). La xerrada s’adreça especialment a les persones que disposen d’aquests productes financers però està oberta a tothom que estigui interessat en el tema. Hi assistiran l’alcalde, David Rodríguez, el regidor de Promoció Econòmica, Lluís-Xavier Gonzàlez, i el conseller comarcal de Promoció Econòmica, Esteve Algué.