Calella. Beth inaugurarà el festival Nits d’Estiu de Calella amb un format especial i íntim

El proper divendres 28 de juny, la cantant actuarà al Far acompanyada del pianista Joan Monné
El tret de sortida del festival Nits d’Estiu de Calella (NEC) anirà a càrrec del concert especial que ha preparat la cantant Beth Rodergas, que actuarà al Far de Calella acompanyada del pianista Joan Monné.
El concert consistirà en un repertori especial de versions de temes clàssics, que inclourà des de cançons dels Beatles a Stevie Wonder. A més, també inclourà alguns temes de discos anteriors de la popular cantant. Tot plegat, amb l’elegància que dóna un bonic piano en un escenari amb molt d’encant, com és el Far. L’actuació començarà a les 22h.

El Festival Nits d’Estiu de Calella es consolida enguany com a referent cultural de l’estiu al Maresme. L’aposta per la qualitat és la base del disseny de la seva programació, que inclou diferents estils com són l’òpera, el pop o la dansa i teatre. Tres projeccions de pel·lícules a la platja i dos espectacles de contes per a adults completen la programació.
Les actuacions es duran a terme a diferents emplaçaments emblemàtics de Calella com són el Far, el Pati del Museu, la platja i el pati de la Biblioteca. El NEC ha programat una actuació per a cada divendres d’aquest estiu, del 28 de juny al 6 de setembre.

Seguidament, us detallem la programació completa del NEC’13:
Beth (música). 28/6. Far. € 5 euros
Dos machos verdes fritos (teatre). 5/7. Pati del Museu. € 5 euros
Joana Serrat (música). 12/7. Far. € 5 euros
Pirates (cinema a la platja). 19/7. Gratuït
Orquestra de Cambra del Maresme (música clàssica). 19/7. Pati del Museu. € 5 euros
Joan Dausà (música). 26/7. Far. € 5 euros
En Quel∙la (conte per adults). 26/7. Pati de la Biblioteca. Gratuït
El Hobbit (cinema a la platja). 2/8. Gratuït
Der Kuss (dansa). 2/8. Pati del Museu. € 5 euros
Las Migas (músicafusió). 9/8. Far. € 5 euros
Viu Espriu (música i poesia). 16/8. Pati del Museu. € 5 euros
Blaumut (música). 23/8. Far. € 5 euros
Sis contes que acaben malament (o no). 23/8. Gratuït
Les Aventures de Tadeo Jones (cinema a la platja). 30/8. Gratuït
Begoña Alberdi (òpera). 30/8. Far. € 5 euros
Quasi Maine (teatre i música). 6/9. Far. € 5 euros

Trobareu més informació del festival al Facebook del NEC (www.facebook.com/nitsestiucalella)
Les entrades anticipades es poden adquirir al Museu Arxiu de Calella en horari d’atenció al públic (de dt. a ds., de 18 a 21h; dg. i festius d’11 a 14h) a partir del dimarts 18 de juny. També es podran comprar el
mateix dia de l’espectacle, dues hores abans de la funció, i al mateix lloc on es dugui a terme la
programació, sempre que les entrades no s’hagin exhaurit. Pels espectacles al Far hi haurà un servei de
transport públic gratuït que sortirà de la parada Turisme (NII).