Cassà de la Selva. Els cassanencs són cridats a escollir els projectes que es tiraran endavant amb els 60.000€ dels pressupostos participatius

Poden escollir un màxim de 3 propostes entre les 11 finalistes.
S'ha activat un aplicatiu que permet votar en línea.

Els cassanencs poden votar des del dijous 7 i fins al diumenge 24 de setembre els projectes que es realitzaran amb els 60.000 € dels pressupostos participatius. Aquest any s'ha habilitat un aplicatiu en línea que permet votar fàcil i còmodament a través del web www.cassa.cat/pressupostosparticipatius. A banda d'això, els ciutadans també poden votar dipositant les butlletes repartides a tots els domicilis a les urnes que hi ha al Centre Cultural Sala Galà, a la piscina municipal o a l'Ajuntament de Cassà. El sistema de vot assegura que cada persona pugui votar només una sola vegada.
Les 11 propostes finalistes que se sotmeten a votació són les següents: construir un parc de calistenia per practicar exercicis físics amb el propi pes corporal, instal·lar un rocòdrom exterior d'escalada amb forma de tap de suro d'una alçada d'uns 7 metres, instal·lar una tirolina de 20 metres al parc dels Fruiters, instal·lar un semàfor al carrer Provincial amb la cruïlla del carrer Castellflorit, arreglar el local del Taller Orquestra, instal·lar un pas elevat de vianants al carrer de l'Hospital a l'alçada de la sortida del pati gran de l'escola Puig d'Arques, il·luminar l'últim tram del carrer de l'Empordà, renovar la sonorització i megafonia dels equipaments esportius i embellir el pati de can Trinxeria.
Els ciutadans, que per poder votar han d'estar empadronats a Cassà i tenir 16 anys o més, poden escollir un màxim de 3 propostes d'entre les 11 finalistes.
Els projectes que han prosperat fins a la votació final són inversions que han considerat necessàries els ciutadans de Cassà. En total es varen rebre 182 propostes, totes consultables al web dels pressupostos participatius de Cassà, les quals es van analitzar tècnicament. Posteriorment, la trentena de ciutadans que van ser al taller participatiu van triar els 11 projectes finalistes que ara es poden votar.
Pau Presas, regidor d'Hisenda, valora positivament 'la implicació dels ciutadans, especialment dels joves, a aquest procés que ens ha portat fins a la votació final' i anima a tota la població a dedicar uns minuts a escollir els projectes que considerin més necessaris.

1504861922Un moment del taller participatiu del mes de juny.jpg