Cassà de la Selva. Comencen les obres de remodelació del nucli històric de Cassà

S'adequen els carrers a un sol nivell per millorar-ne l'accessibilitat, es renoven els serveis com l'aigua, les telecomunicacions i es fan actuacions de millora de l'eficiència energètica de l'enllumenat públic .

9 carrers i una placeta són els que es renoven en aquesta primera fase d'actuacions.

Aquesta setmana han començat les obres de remodelació del nucli històric de Cassà. La primera fase d'actuacions consisteix en adequar a un sol nivell tots els carrers afectats per tal de millorar-ne l'accessibilitat, així com renovar els serveis com l'aigua, les telecomunicacions i fer millores de l'eficiència energètica de l'enllumenat públic.

Les actuacions de la primera fase de remodelació del nucli històric de Cassà, que van començar el dilluns 4 de setembre i es preveu que finalitzin el mes de desembre si no hi ha imprevistos i si les condicions meteorològiques són favorables, afecten a 9 carrers concrets: el carrer d'Ocata, el carrer de la Mel, la travessera de la Coma, el carrer de Roscada, el carrer dels Dolors, el carrer de Joan Gener, la travessera de la plaça petita, el carrer de les Mesures, el carrer Nou i també s'adequadrà la placeta de ca la Marcel·la. Amb tot, s'està fent una actuació global als carrers més centrals del nucli històric.

El projecte de remodelació del nucli històric també preveu noves fases d'actuacions que afectaran a altres punts d'aquesta zona i que s'aniran duent a terme al llarg dels propers anys d'acord amb les possibilitats pressupostàries del consistori.

L'alcalde de Cassà, Martí Vallès, destaca que 'el projecte de remodelació del nucli històric pretén revitalitzar una zona cèntrica del poble'. Una aposta que, combinada amb els incentius fiscals aprovats els dos darrers anys, busca atreure més comerços, negocis i habitatges a aquesta part del municipi.

Les obres s'han dividit en diferents sectors i periodes per minimitzar les molèsties als veïns i comerços de la zona. És per això que no es comencen noves actuacions fins que no s'han finalitzat les realitzades al sector anterior. A banda de les reunions prèvies fetes amb els veïns i comerciants de la zona, els ciutadans poden estar informats de l'evolució de les obres al web www.cassa.cat/obresnuclihistoric o a través d'un servei de missatgeria de SMS que han d'activar també a través d'aquest web. L'actualitat d'aquestes obres es pot seguir per les xarxes socials amb l'etiqueta #BarriVellCassà. Tot i així, les informacions més destacades es comuniquen amb notes que es reparteixen casa per casa a tots els veïns afectats.
Imatges adjuntes: Les obres del nucli històric de Cassà iniciades aquesta setmana.

1504806993Les obres del nucli historic de Cassa iniciades aquesta setmana (1).jpg
1504806993Les obres del nucli historic de Cassa iniciades aquesta setmana (2).jpg