Cassà de la Selva. Comença un cap de setmana molt esportiu a Cassà amb les 24 hores de tennis taula i les 24 hores de slot

Aquest dissabte comença la 35a edició de les 24 hores de tennis taula de Cassà, Trofeu Narcís Negre, un torneig que es va recuperar l'any passat després de tres anys d'absència. Enguany el Club Tennis Taula Cassà, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cassà i el Foment Deportiu Cassanenc, ha convocat a 150 jugadors en les diferents categories.

Les competicions, que tindran lloc al Pavelló Triple, començaran demà dissabte 26 d'agost a les 10 del matí amb les proves corresponents al torneig obert per a les categories benjamí i aleví masculina i femenina. Dissabte a les 6 de la tarda començaran les partides de les 24 hores que finalitzaran el diumenge a les 2 del migdia amb el repartiment de premis. El diumenge, de 9 a 11 h, es disputarà la competició reservada a jugadors locals i no federats.

110 Pilots confirmats a les 24 hores d'Slot amb participació internacional

Paralel·lament, durant aquest mateix cap de setmana, des de fa dos anys que el Club de Minibòlids Sant Celoni i el Pista i Rally organitzen les 24 hores de slot al Pavelló Polivalent de Cassà, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cassà. Tot i així, aquesta és la 25a edició d'aquesta activitat que abans de fer-la a Cassà ja se celebrava a Sant Celoni. Les 24 hores de slot atreuen a més d'un centenar d'aficionats del Scalextric que competeixen amb diferents equips. Enguany hi ha 110 pilots confirmats, entre els quals, a banda d'equips catalans, hi ha un equip de Portugal i d'altres provinents de diversos punts d'Espanya com Astúries o Saragossa. Avui es realitzen algunes carreres i demà a les 12 h és el tret de sortida de les 24 hores d'activitat. L'entrega de premis serà el diumenge a les 12 h al Pavelló Polivalent.

5è Torneig Xevi Carrera

A banda d'aquests esdeveniments, aquest dissabte 26 d'agost a les 18 h es disputarà també el 5è Torneig Xevi Carrera de bàsquet al pavelló del Foment Deportiu Cassanenc entre l'equip sènior femení del F.D. Cassanenc A, de segona catalana, i el C.B. Olot, de primera catalana. A les 20 h es jugarà el partit de la categoria masculina entre el sènior del F.D. Cassanenc i el júnior preferent Marc Gasol del C.B. Girona. Tots dos partits finalitzaran amb l'entrega dels trofeus.

1503653524Les 24 hores de slot del 2016.jpg
1503653524Les 24 hores de tennis taula del 2016.jpg