Canal Ajuntament

Platja d'Aro. L'àrea de joventut de l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro convoca el 2n concurs Aromúsica per a grups novells en el marc de la festa major 2012

 El guanyador enregistrarà una maqueta en uns estudis professionals de gravació

 

Demà dimarts 14 d’agost a les 21.30 h a la Plaça del Mil·lenari, en el marc de la  programació d’actes de la Festa Major de Platja d’Aro 2012, s’hi farà el concert de la segona edició del Concurs Aromúsica per a grups novells. Convocat per l’Àrea de joventut de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb la col·laboració de l’Associació Arojoves, la formació guanyadora, escollida per votació popular entre el públic assistent, tindrà com a premi la gravació d’una maqueta musical en un estudi de gravació professional. Del conjunt de formacions o solistes presentats a la convocatòria han esta escollits per a l’actuació els grups Acero Intoxicable, Happy Coliflowers, Funk You, Tofu i Straight On. També hi haurà l’actuació en directe de Somreggae – fora de concurs - i servei de bar.

 

La primera edició del concurs Aromúsica es va celebrar l’any passat, també dins el marc de la Festa Major de Platja d’Aro, amb un total d’onze grups musicals inscrits dels que se’n van seleccionar quatre per participar al concert final. La formació guanyadora va ser Al Aire, integrada per Ruben Marcos, Jordi Soler, Javi Rico, Toni Salcedo i Xavier Rabassedas; i que va poder enregistrar una maqueta als estudis de gravació Ultramarinos Costa Brava, com a primer premi del concurs. Les altres formacions participants que van arribar a la fase final del concurs, després de passar per un procés de preselecció, varen ser Acero Intoxicable, Please Wait i Marcello Pangallo.

 

Més enllà de l’Aromúsica, la resta d’actuacions musicals que encara hi ha programades per a l’edició d’enguany de la Festa Major de Platja d’Aro (i després dels concerts de La Banda del Drac, Big Band Jazz Maresme, Miquel del Roig i Ex-Mimebros) són avui mateix dilluns 13 d’agost amb doble programa de concert i ball amb la Cobla Orquestra Montgrins a les 20 i 23 h respectivament, a la Plaça del Mil·lenari; i simultàniament a les 22 h a la Plaça dels Estanys (annexa a l’estació d’autobusos) l’actuació de la formació de punk-rock No More Lies i del cantautor sideral Joan Colomo. El diumenge 15 d’agost a les 20 h a la Plaça Major hi haurà audició de sardanes amb la Cobla La Principal de Banyoles; i a les 23 h a la Plaça del Mil·lenari tres formacions protagonitzaran el concert de cloenda: Toni Cayena and the Low Cost Band (rumba explosion), Bipolar (rock) i Litus3 (rock d’autor i versions).

 

Gabinet d’informació i mitjans de comunicació

 

T 972 804 205. F 972 825 657 

 

Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  

 

www.platjadaro.com 

 

 

 Cartell

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409

Top Desktop version