Calonge. Sant Antoni de Calonge es prepara per un cap de setmana esotèric

Un any més, per aquestes dates, el passeig Josep Mundet de Sant Antoni de Calonge s'omplirà de parades amb motius esotèrics. Serà aquest proper cap de setmana del 19 i 20 d'agost i s'esperen una trentena de paradistes.

S'hi podrà trobar des de figures de decoració relacionades amb la temàtica, fins a productes alimentaris de moltes classes i, també, bruixes que prediuen el futur. Diumenge, durant tota la tarda, trobareu animadors esotèrics que aniran passejant al llarg del mercat, creant un ambient especial per a l'ocasió. A les 18:30h hi haurà un taller infantil de maquillatge esotèric. I a partir de les 21h, per només 2 euros, hi haurà endevinadors que, amb diverses tècniques, faran prediccions de futur a aquells qui ho vulguin. Els tiquets són limitats i es podran comprar, des de mitja hora abans, a la parada de l'Estiu Actiu. El cap de setmana esotèric és una de les activitats de més èxit de l'Estiu Actiu durant el mes d'agost, juntament amb fires com la de dibuix i pintura.

1502981856Cap de setmana esoteric Calonge-Sant Antoni.jpg