Altafulla. El magazín 'País KMO' s'emet en directe des de la XX Fira d'Artesans d'Altafulla aquest divendres 18 d'agost

El magazín 'País KMO' viurà en directe la XX Fira d’Artesans d’Altafulla. El set del programa, produït per ‘La Xarxa’ amb la col·laboració de TAC12, s’instal·larà aquest divendres 18 d’agost a la zona de les Eres del municipi per oferir, de primera mà, una de les mostres d’artesania amb més renom i més consolidades de Catalunya.

De 18h a 20h, l’equip de reporters encapçalats per Rosó Feliu (TV Girona) i Laura Alcalde (EMUN FM), i dirigits per Roser Marquès (TAC12), donaran a conèixer les tradicions, les festes, la gent i totes les curiositats que envolten el dia a dia dels altafullencs.

Tot plegat a través de les seccions ‘Cases particulars’, on descobriran aquelles construccions que per algun motiu destaquen de la resta; ‘La ruta’, amb visites pels indrets més emblemàtics de la vila; ‘L’influencer’, amb un convidat capaç de mobilitzar tot un poble, al qual li plantejaran un repte que haurà d’aconseguir en les dues hores que dura el programa; i ‘Entre fogons’, on cuinaran amb els principals productes autòctons de la vila. El programa també oferirà diferents reportatges i el testimoni de diversos veïns.

A l’equip de reporters de Rosó Feliu i Laura Alcalde s’hi sumaran Regina Aleñà (M1TV ), Núria Rius i Isaac Posadas (Canal Taronja Central), Albert Lijarcio (Mollerussa TV), Uri Mora (Ràdio Arenys), Oriol Carreras (Canal Terrassa), David Mir (Banyoles TV), Carles Ferrando (Canal Terres de l’Ebre), Eric Calderer (Televisió del Berguedà), Gerard Rius (TV Costa Brava), Joan Cama (Lleida TV) i Marc Andreu (Canal Reus TV).

Tot aquest entramat també es podrà seguir a traveés del portal web www.laxarxa.com/paiskm0, i a les xarxes socials, des dels comptes de Twitter i Instagram i amb l’etiqueta #Paiskm0. ‘País KMO’ s’emet de dilluns a diumenge, de 18h a 20h. En aquesta quarta temporada, recorrerà 7.700 quilòmetres i 60 municipis.

1502981855Cartell A3 PKM0 - Altafulla.jpg