Solsona. S’acaba el període informatiu de l’estacionament limitat de Sant Joan i Sant Salvador de Solsona

L’Ajuntament de Solsona recorda que diumenge finalitza el període informatiu de les primeres zones verdes d’estacionament limitat gratuït del nucli antic, situades a la plaça de Sant Joan i el carrer i la plaça de Sant Salvador. A partir de dilluns, dia 21, se sancionaran els conductors que no compleixin la normativa de l’aparcament regulat en aquests indrets.

La zona verda permet l’estacionament durant una hora com a màxim durant l’horari comercial, que s’aplica de dilluns a dissabte, i a les nits, de les nou del vespre a les vuit del matí, és d’ús exclusiu per als veïns amb tarja de resident. Per aquest motiu, la regidoria de Governació recorda també als veïns que encara no disposin d’aquesta identificació que la sol·licitin a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del consistori. Fins ara s’han expedit una desena de targes.

L’Ajuntament i la Policia Local, que des del dia 7 d’aquest mes ha deixat avisos als vehicles, fan un balanç positiu de les dues primeres setmanes de funcionament de les zones verdes, ja que s’han respectat tant en la franja nocturna com de dia.

Aquest tipus de regulació de l’estacionament al nucli antic té per objectiu afavorir la rotació de vehicles per potenciar l’activitat comercial i reservar el limitat espai d’aparcament durant la nit als residents. Com a prova pilot, s’implanta a la plaça de Sant Joan i al carrer i la plaça de Sant Salvador. Posteriorment, està previst que s’estenguin a les places de Sant Pere, Ribera, Santa Llúcia i Sant Isidre.

1502981854IMG_3184.JPG